Najlepsza dieta to jest

Ale taki Piskorski, Olechowski z Platformy nie mieli nic, golasy całkowite byli, a dzisiaj mają wielkie majątki. Po golach ma się cieszyć! Poniechała teraz sprzeczki z Sylwią, wpatrzona w trzymaną w ręku, wyjętą z lodówki paczkę! Ich socjalizm polega na tym, by zostać członkiem parlamentu, składają obietnice, których nawet jeśliby chcieli nie mogą dotrzymać. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Mniej wpatrywania się w ekran laptopa! Stąd podglądacie tę parę kochanków? Każde piękne ciało musi kiedyś zmienić się w gnój? Jestem Polakiem i nigdy nie będę zapominał skąd przyszedłem, ale w Parlamencie Europejskim rozwiązujemy problemy europejskie? Ja z mieszanymi uczuciami podglądam panie. Wygrać w tym wielkim pojedynku z samym sobą, jaki oferuje wojna. Samotność jest dla umysłu tym, czym dieta dla ciała. A teraz, jaka jest melodia?
Poznaniacy wyekspediowali piłkę poza końcową linię, która opuściła boisko. Jesteśmy coraz słabsi i coraz głupsi! Nie wierzyli własnym oczom! Rozmowa przynosi jej ukojenie i jeśli nawet nie rozwiązuje problemów to dzięki niej kobieta czuje się znacznie lepiej! Zapominamy o ważniejszych rzeczach? Żłob sobie sam, a mnie od mleka brzuch boli. Pisząc o tym wszystkim coraz bardziej czułem się zniesmaczony samym sobą. Ilość materiałów wykończeniowych, mebli, sprzętów, armatury i ceramiki sanitarnej jest tak duża, że bardzo trudno jest dobrać pasujące do siebie elementy i ustawić je w taki sposób, by całość wyglądała estetycznie a jednocześnie możliwe było wygodne z nich korzystanie. Mam po parę publicznych wystąpień w tygodniu, za każdym razem przychodzą setki albo tysiące ludzi, ale całe dni zajmuje mi odrzucanie z największą wdzięcznością zaproszeń od setek środowisk działających w całej Ameryce? Mając taki problem,trzeba poświęcić dzie

Standard

Leave a Reply

