Talerz smarujemy majonezem

Radio Maryja pełni rolę ewangelizacyjną, a więc wchodzi w przestrzeń publiczną, jakkolwiek ona się nazywa czy to będzie kultura, życie gospodarcze, polityka, czy przede wszystkim rodzina. Albo dieta alternatywna! Polska polityka jest damą bardzo kapryśną i niestałą w uczuciach! Wróci taki z treningu, zakrada się do lodówki i zaczyna. Skorzystają co najwyżej działacze, z których wielu siedzi na stołkach już od 20 lat i oderwało się od życia. Jak mogłam uciec, jak mogłam walczyć, skoro zadałabym wtedy ukochanej osobie ból? Jest to film o życiu. Różne rzeczy mi się śnią, ale wstydzę się mówić o tym publicznie? Jeżeli my wracamy do struktur, w ramach których rząd mianuje szefa telewizji i to ma być odpolitycznienie mediów publicznych, to mamy do czynienia z taką sytuacją, ja aż milknę, że jeżeli się ma odpowiednie poparcie w mediach, to można dosłownie wszystko! Nawet by mi do gł
owy nie przyszło, żeby się zastanawiać, czy ubecja i Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego jeszcze istnieją! Dzień później w ramach protestu zastrajkowała właśnie Stocznia Gdańska im? Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i przez to bardziej niebezpieczne. Niepowodzenie jest tylko sposobnością do inteligentniejszego rozpoczynania na nowo. Cóż to za nieopisana ulga, mieć poczucie bezpieczeństwa przy innej osobie, nie musieć ważyć myśli, ani mierzyć słów, lecz wylewać je wszystkie z siebie wiedząc, że wierna dłoń przyjmie je i zachowa. No wiesz, to by źle wyglądało w mowie. Trochę krzyczy, więc to jest głos dość chrapliwy, brutalny. Choruję na śmierć. W żyłach lęk krąży zamiast krwi. Posiadanie serwisu internetowego nie jest już żadnym kaprysem. Przybyłem więc do Was w imieniu umarłych i żywych. Zawsze twierdziłem, że gdy się prawdziwie kogoś k ocha, wierność nie jest żadną zasługą? Suweren powinien rzą

Standard

Leave a comment